Lång dag!

Ja usch vad mycket känslor idag! Det började med att alla 7:orna skulle träffas i matsalen för information om när vi börjar 8:an och det var ju såklart att ändra klasserna så att 7c fick splittras in i olika klasser, 7a eller 7b, men alla i 7c blev helt förtvivlade och många grät för att dom inte fick gå med dom som dom känner mest o.s.v .. Vissa stack och typ kom inte tillbaka på hela dagen :/ och vissa var ej med på alla lektioner idag , som jag och becca missade hela matten men dom hade aldrig matte , dom satt bara och snackade om det med 8:an och det... Sen hade Alexandra försvunnit och jätte många letade efter henne och sen missade jag, becca och Ida 20 min på engelskan ! Men sen så hade dom ändrat så att alla tjejer i 7c ska gå i 7b så bara killarna är likadant men så var vissa inte nöjda för att dom ville inte gå i den klassen när dom andra var någon annan stan! Det hände typ idag, så vi hade inte mycket lektioner idag.. För på bilden så hade vi typ ingen lärare så vi fick göra vad vi ville men typ ingen gjorde något :/ sen efter skolan stack jag hem med Julia och vi fotade lite som säkert kommer upp under helgen :) vi hoppade på studsemattan och badade i poolen , så sjukt skönt ;) sen har jag även kollat på Eurovision på tvn ! Men nu ska jag sova för att jag är så sjukt trött efter alla känslor som uppstått idag!! Godnatt

// Emma

P.s haha failad bild ! Liksom vad gör jag? xD



♥Kommentarer♥


Skriv din söta kommentar här:


Vad heter du?
Stanna kvar:)

Din mail skriver du här:

Din sida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0