Trött tjej här!

Tjo tjena! Är för tillfället ganska trött för att solan stjäler all min energi och all min vätska :O idag på idrotten var jag inte med för att jag hade ju som sagt glömt dom när jag försov mig imorse! Så jag fick gå en promenad så samtidigt tog jag en massa bilder på naturen ;) men det var svårt att inte få suddiga bilder när det blåste! Sen så stack jag ju till skolan och väntade på Julia där i ca 40 min :O men det hände inte så mycket, för jätte många ville inte dit eller kunde inte :/ tråkigt!
Imorgon så ska jag och Julia va så då blir det nog ett par bilder:) så kanske en header kommer imorgon eller på fredag! Men ska sova nu för att jag måste upp tidigt imorgon för att fixa mitt rum lite! Jag pallade inte göra det nu! Så tar det imon ;) //Emma



♥Kommentarer♥


Skriv din söta kommentar här:


Vad heter du?
Stanna kvar:)

Din mail skriver du här:

Din sida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0