Morsning:)

God morgon! :D Idag vaknade jag upp i fridas rum :P Vi sov över! Det började med att jag cyklade hem efter skolan igår och typ mötte frida och vi hade typ följe sista vägen! Sen så typ skulle vi va och då stack vi först hem till henne och var där en stund och så! Sen stack vi hem till mig en stund senare :P Och skulle typ sola men det varade inte länge xD Sen så typ följde jag med henne hem för vi skulle sova över:) Och när vi var påväg så mötte vid Julia och så! (fast vi hade messat redan innan om att träffas) Så var hon här ett tag :) Sen vid typ 20 i 9 stack hon hem:) Och vi typ gjorde inget spec, vi åt och kollade tv och lite sånt! Men nu så ska vi typ göra oss iordning och göra något, vet inte vad! Men ses:) //Emma
P.s kommentera vilken klänning ni tycker jag ska ha på avslutningen!


♥Kommentarer♥
A

Fyran skulle du va as fin i :3

2012-05-26 @ 13:20:46


Skriv din söta kommentar här:


Vad heter du?
Stanna kvar:)

Din mail skriver du här:

Din sida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0