Snacka om varmt:)

Hej hej, idag gick vi i skolan som dom flesta säkert gjorde, det var så sjukt skönt väder också! Så snacka om att mitt hår blev förstört av all värme och så, sen blir man ju svettig av att bara sitta ner i solan när man har typ mörkgrå tröja och svarta shorts på sig:/ då förstördes håret ennu mer, så störigt, men nu slutar vi att klaga! Efter skolan stack jag och min kompis Ida till maxi för jag var tvungen att köpa bröd och fil:) sen köpte hon en toblerone och en piggelin och vi delade på en slush:) så sjukt gott (Y)
Sen var vi inte hemma förens typ 5 :/ men har inte gjort så mycket , fixat mig lite inför imorgon!
Nu får ni en liten smygtitt på morgon dagens outfit så hörs vi imon:) //Emma

 



♥Kommentarer♥
Anonym

sv; allt bra?

2012-05-21 @ 23:30:19
URL: http://swaxu.bloggplatsen.se


Skriv din söta kommentar här:


Vad heter du?
Stanna kvar:)

Din mail skriver du här:

Din sida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0